Rankia USA Rankia Argentina Rankia Brasil Rankia Chile Rankia Colombia Rankia Czechia Rankia Deutschland Rankia España Rankia France Rankia Indonesia Rankia Italia Rankia Magyarország Rankia México Rankia Netherlands Rankia Perú Rankia Polska Rankia Portugal Rankia Romania Rankia Türkiye Rankia United Kingdom
Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
85 suscriptores
Farmas USA
Página
13,932 / 16,985
#111449

Re: Farmas USA

vaya vaya...

#111450

Re: Farmas USA

aún esto holdeando las TEVA .... soy masoca hahaha

#111451

Re: Farmas USA

SQQQ: ProShares UltraPro Short QQQ ETF

Established in February 2010 by ProShares, the UltraPro Short QQQ (Nasdaq:  SQQQ) is an inverse-leveraged exchange-traded fund, or ETF, that tracks the Nasdaq-100 Index. This index is composed of the largest companies, both domestic and international, listed on the Nasdaq stock market; the Nasdaq excludes financial institutions. Company holdings are prioritized by total market capitalization.

The inverse-leveraged strategy for SQQQ means it attempts to reproduce a daily investment result that is roughly opposite the daily performance of its underlying index, and then multiply those results by a certain factor. The stated objective of SQQQ is to triple the opposite results of the Nasdaq-100.
Read more:  SQQQ: ProShares UltraPro Short QQQ ETF | Investopedia  https://www.investopedia.com/articles/investing/122215/sqqq-proshares-ultrapro-short-qqq-etf.asp#ixzz5UI64VPEg 
Follow us:  Investopedia on Facebook

#111453

Re: Farmas USA

Lo que me faltaba por ver un fondo de short, al principio de leerlo no me lo he creido , pero veo vuestro comentario y flipo!

#111454

Re: Farmas USA

PTI-- $7.25--5.36 (283.60%)---10:02 AM 10/18/18

Compradas hace cerca de 4 meses a 3.15 cuando hizo el gran gap down   vendidas a 6.95 hoy en el gran gap up,..  con mi estrategia de entrar en RSI sobrevendido ,y sentarme a esperar , , claro siempre que tenga aceptable a creible AF/Trials , 

#111456

Re: Farmas USA

ETF short.

Cuidado. Para pocos días replican bastante bien. Conforme vas aumentando el plazo va perdiendo rentabilidad por el decay y al final si lo tienes tiempo dan mucho menos del triple de lo que baja.

Si te sientas en la mesa y no descubres al "primo" es que lo eres tú.

Te puede interesar...

- No hay entradas a destacar -

- No hay entradas a destacar -

Brokers destacados