Acceder

Otras Aventuras de los Farmas USA

17.4K respuestas
Otras Aventuras de los Farmas USA
27 suscriptores
Otras Aventuras de los Farmas USA
Página
855 / 2,190
#6834

Re: Otras Aventuras de los Farmas USA

DELL tiene muy buena pinta, gracias por el aporte, me la voy a mirar
#6835

Re: Otras Aventuras de los Farmas USA

IBKR

  • Interactive Brokers Group (NASDAQ:IBKR) Q4 adjusted EPS of 58 cents trails the average analyst estimate of 60 cents and is unchanged from the year-ago quarter. 
  • Q4 adjusted net revenue of $503M and GAAP revenue of $500M fall short of the consensus estimate of $504.6M. 
  • Adjusted net revenue rose from $496M and GAAP net revenue increased from $492M. 
  • The revenue growth reflects an 18%Y/Y increase in net interest income to $296M, partly offset by lower commissions revenue as the brokerage introduced zero commissions on online trades.
  •  Q4 commissions revenue of $168M fell 18% Y/Y. 
  • Q4 pretax profit margin of 62% vs. 63% in the year-ago quarter. 
  • Q4 electronic brokerage pretax profit  margin of 65% vs. 63% a year earlier. 
  • Q4 total DARTs fell 16% Y/Y to 797,000.


Interactive Brokers Group (NASDAQ:IBKR) declares $0.10/share quarterly dividend, in line with previous. Forward yield 0.8% Payable March 13; for shareholders of record Feb. 28; ex-div Feb. 27.

SEMANAL … no creo que vaya a ninguna parte los próximos días tras el ER liberado esta semana. Pero la meto en lista de observación.

.
.

#6837

Re: Otras Aventuras de los Farmas USA

OXY mal vendidas a 41, un 9-10% de beneficio, pero era posición inicial no completada, pero bueno! 
#6838

Re: Otras Aventuras de los Farmas USA

Pues si..entré en 34.5 y después de un día esperanzador pabajo..pero es supervolátil

GSX
#6839

Re: Otras Aventuras de los Farmas USA

Si antes hablo..+10% y en even que estoy. 

GSX
#6840

Re: Otras Aventuras de los Farmas USA

Fuera de GSX  aunque va como un cohete...voy a vender casi todas las posiciones long (menos TEVA y AMRN) por lo que pueda pasar.  Si en alguna corrección vuelve por los 30 bajos le meto otro tiro. 

GSX
Te puede interesar...

- No hay entradas a destacar -

- No hay entradas a destacar -

Brokers destacados